Home > Induksi > Kursus Induksi Umum & Khusus

Kursus Induksi Umum & Khusus


Kursus Induksi Umum & Khusus Kump II Siri 9 Tahun 2008
Tarikh : 18 hingga 26 November 2008
Tempat : Hotel Selesa, Pasir Gudang, Johor Bahru
Peserta : 99 orang (Pembantu Tadbir N17 & W17, Pegawai Khidmat Pelanggan N17, Juruteknik Komputer FT17)

Kepada peserta-peserta Kursus Induksi Umum & Khusus Kump II Siri 9 Tahun 2008, ingatlah 1001 kenangan kita bersama-sama semasa menjalani kursus ini selama 9 hari. Macam-macam kerenah & perangai yang kita dapat lihat semasa kursus tersebut. Jadi, harapan saya kepada semua peserta kursus, semoga berjaya dalam apa jua yang anda lakukan & hadapi hari-hari yang mendatang dengan sabar, tabah & tenang. Jangan lupakan kenangan kita semua di Hotel Selesa, Pasir Gudang, Johor Bahru. Kalau ada umur yang panjang, kita akan berjumpa lagi di lain hari. Mungkin di BTN, InsyaAllah.. Kepada peserta sekalian, kalau terjumpa saya di mana-mana, tegur-tegur la yer? Tak pon, roger2 je saya k? tak pun,tinggalkan pesan di kotak comment di laman web ini..Di bawah ini ada sedikit gambar2 yang telah di ambil semasa di induksi untuk tatapan para peserta sekalian. Gambar-gambar yang lain akan di burn dalam DVD & di hantar ke PTJ yang nak gambar tersebut. Kepada sesiapa yang ada gambar-gambar untuk dikongsi bersama dengan saya,sila bagitau k?sebab nak kumpul semua sekali gambar-gambar induksi untuk simpanan saya. Oklah,dah banyak sangat bercakap, sampai di sini sahaja la yerk? Sekian, terima kasih.


  1. January 16, 2009 at 8:15 PM

    Nice blog! Nice pics too…keep it up!

  2. January 16, 2009 at 9:12 PM

    thanks bro..

  3. Mir
    March 3, 2009 at 2:38 PM

    Muka kau macam Cang lah..Yang jual lens 17-85 kat kau tu..

  4. March 3, 2009 at 3:29 PM

    hahaha..yeke mir sama muke?takde la..huhu..tp lame dah aku tak dgr berita si chang tu..apa kesah die eh skrg mir?

  5. March 24, 2009 at 2:30 PM

    keygen…lamernya x updated…kasi up la sket bro

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: