Home > Others > My new Phottix Tetra

My new Phottix Tetra


Syok betul bile maen wireless flash trigger ni..mcm2 leh wat..nak2 bab creative lighting ala-ala nikon gitu..tp yg kureng kene set flash tu jadi manual..walau apa pon,aku tak kesah tu sume..yg penting dpt wireless trigger..aauumm..hehehe..Phottix Tetra ni beli kat lelong.com.my dengan harga RM160. Set yang di dapati adalah 1 unit transmitter & 2 unit receiver..so berbaloi kalau beli..πŸ˜€

  1. March 15, 2009 at 2:01 PM

    benda ni mcm mane erk. aq kurang paham.. cter sikit bro!!~

  2. gg
    March 16, 2009 at 1:05 AM

    hensem ko dah cukur misai.hhahahaha

  3. March 16, 2009 at 1:40 AM

    @duke
    nnt lepak, aku bawak la benda alah tuh..ko godeh la puas2..hehehe..jgn teracun nak beli sudah la..aritu ada org teracun nak beli..jage…πŸ˜€

    @gg
    muehehehe..ikhlas ke ni puji aku..wakakaka..nampak aku makin muda tak?πŸ˜€πŸ˜›

  4. March 16, 2009 at 3:45 AM

    okeh. mcm aq kenal je sape org yg ko ckp tuh keskekes. sebab dia ade tye2 aq benda tu hari tu. lalalalalal….
    a.ah ler mirul ko nampak mcm dak kecik jer kekeek!!

  5. March 16, 2009 at 7:20 AM

    @duke
    anda pasti siapa yang teracun nak beli benda alah tu?πŸ˜€πŸ˜› buat2 tak tau sudah..ngee ngee..
    ooppss..nampak mcm budak kecik ek?kes kes kes..mcm2 la ko ni bai..

  6. March 16, 2009 at 4:34 PM

    yaya aq pasti…πŸ™‚
    hahaha. malu la tuh!

  7. March 16, 2009 at 11:31 PM

    noq..ko mau angkat tak phottix tetra tuh?amacam?leh main trigger sm2 dgn aku..ehehe..lagi banyak,lagi besh..

  8. gg
    March 16, 2009 at 9:47 PM

    jijie ce ko lak cukur jambang2 ko tuh

  9. March 17, 2009 at 4:05 AM

    ko ckp same sape noq?

  10. March 20, 2009 at 12:49 AM

    @duke
    cakap sorang2 jerk..kenapa?miahahhaa..

  11. March 20, 2009 at 2:37 AM

    OoO ckp sorang2 upenyrrrrrrrrr

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: