Home > Others > – Reopen My Blog –

– Reopen My Blog –


fuuhhh..dekat sebulan jugak aku tutup blog aku nih yerk?hurm..harap kepada semua yang mengunjungi blog aku nih, aku mohon ampun dan maaf jikalau bila buka blog ni, KOSONG!! aku hanya cuti sementara untuk menulis blog..huhuhu..sebab ke’bz’an yang melampau bulan APRIL ni..adoi..apa2 pon..jgn segan silu nak view blog ni ok?

AMiRUL
Phone : +60127347238
E-Mail@YM : wata_kunsi@yahoo.com


Categories: Others
  1. April 19, 2009 at 1:43 AM

    sebok berjoget abg kite nie…dapat wakil segamat lagi tu….hebat….ada bakat tu….so sesape nak belajar berjoget..leh kontek abg kite nie k….mesti lentik abis nyah

  2. April 20, 2009 at 10:04 AM

    kah3..mcm tau2 jerk aku sibuk berjoget.. :p tuh la pasal..J-ROBIK punya pasal, terpaksa la aku berehat nak menulis blog nim..ponat badan weh..lenguh2 dah kaki & tgn ni..adoi..so sapa2 yg nak belajar J-ROBIK, boleh la turun ke Hospital Segamat..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

