Home > Others > AAAaaaAAArrrRRRRggggHHHHH

AAAaaaAAArrrRRRRggggHHHHH


takda mood aku nak buat apa2..

terasa diri ini tidak bernilai..

mungkin aku tak sempurna..

aku benci pada diriku..

mcm nak marah je pada sesiapa yang menegur aku hari ini..

entahlah…harap perasaan ini tidak berpanjangan..

Categories: Others
  1. June 3, 2009 at 2:33 AM

    ape kes non? jiwa kaco ke hape?

  2. June 3, 2009 at 2:47 AM

    tiba2 jerk aku terasa begitu beb..ngee ngee..

  3. June 3, 2009 at 3:10 AM

    hehehe…. bleh erk..

  4. June 3, 2009 at 9:20 AM

    boleh jerk non..apa ada hal..kah3..

  5. June 3, 2009 at 3:37 PM

    okeh. bereh je non!!!

  6. June 4, 2009 at 4:10 AM

    heueuheuheu! ape kes? sabo2..nice editing !!

  7. June 4, 2009 at 12:53 PM

    hahaha..tgh sabo la ni..kalau tak sabo, sape2 dlm tenet ni ako marah taw..awhahwhawa..editing apa nyer…ako sedut kat tenet gamba tu..kui3..

  8. June 4, 2009 at 11:20 PM

    ptt ler mcm penah tgk pic ni!! >:)

  9. June 9, 2009 at 10:47 PM

    hahha..pic sedut je kat tenet..apa ada hal..kui3..

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: