Home > Others > Bengkel Tamron di Shahzan Inn Kuantan

Bengkel Tamron di Shahzan Inn Kuantan


* Testing lens Tamron SP 90mm f2.8 Macro

Bengkel Tamron ni telah diadakan pada 19 Julai 2009 bertempat di Shahzan Inn Kuantan. Terdapat ramai peserta yang telah menghadiri bengkel tersebut.Aku join ni pon last minit. Thanks to Along@Nazrulsyam sbb bgtau aku pasal bengkel ni..kepada Huda@beskalpancit & Boi@Pambeskal, sori lewat smpi di Kuantan..hahaha..bas aku lambat sket..yang penting kita hepi masa bengkel tu..gambar di atas aku test lens macro Tamron punye..terpaksa boost ISO3200.mmg syok la..cume dlm low light mmg susah nak fokus..CRRREEEETT.. CCRROOTT.. CCREEETTT.. CCCRROOTT.. ahahaha.. naik lenguh tgn aku nak stand kamera..dan yang paling penting, kitorang jmpe yang dikatakan org lama di kuatan iaitu Dr. Ali..skali bg tgk gambar yang menggunakan camera IR (InfraRed) mmg cun habes..time pemilihan gambar, gambar aku di shortlisted tp tak menang..yg dpt saguhati,si along jerk..cet..takper2..aku hantar gambar mamak tebar roti canai amik dr low angle smbil menggunakan wide lens..lepas tu aku dgn along pegi tepi kuala@muara sungai dekat area kuatan..mmg meriah kat situ sebab ada ramai kaki pancing..aku pon apa lg..layan jerk kaki pancing tu..ehehhe..masa nak blikย  dr bengkel tu, aku sempat bergambar dgn Dr. Ali dan serta Foo Koo Kin..dan mlm tu aku sempat mkn2 kat tepi padang..mkn steambot aku rasa..lupe da apa nama die..huehehue..tp mmg sodap la..kenyang aku mlm tu..pe2 pon thanks to huda & boi bwk aku pi makan kat situ..

  1. August 5, 2009 at 8:35 PM

    sifut. 10thn 1x update gudjob!

  2. August 5, 2009 at 9:00 PM

    Wah bestnya…kat kuantan selalu gak buat bengkel ye…klu ada lg blhlah sound…

  3. August 6, 2009 at 6:56 PM

    hahaha.. mkn steambot kt tepi masjid besor.. org pggil itu KERANG sbb ade kerang besor.. haha..
    pepun..ms bengkel ni mmg best..!!
    jumpe d tt snawang..yeahh!~

  4. August 13, 2009 at 4:29 AM

    mane kerang beso? x nampak pon.

  5. August 14, 2009 at 3:43 PM

    @duke
    sukati aku la mau update cpt ke lambat..wahahhaa..aku pon tak pasan kerang beso weh..miahahha..๐Ÿ˜€๐Ÿ˜›

    @reds
    aritu jerk bt kat kuantan..pasni tak tau lg ada bt dimana..kalau sudi, tinggalkan no fon..nnt senang kontek2..ehehhe..

    @beskalpancit
    ooo ada KERANG beso rupenye..mane aku pasan weh..๐Ÿ˜€๐Ÿ˜›

  6. August 16, 2009 at 6:49 AM

    wah sifu mara tongga. ampun sifuuu!!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

